sunnuntai 25. elokuuta 2013

New Look?

Taas täällä kirjottelemassa ja puuduttamassa seksikästä persettäni grauh!..
Sain ton vapaa-ajalla rillipäisen kaunokaisen kanssa tehtyä mulle uuden ulkoasun. Mitä pidätte? Itse en ole ehkä taustasta niin varma mutta sen saa aina vaihdettua jos niin haluaa. 
Vaikeaa kirjottaa kun huomion vie simpsonit mitkä pyörii tossa vieressä. Älkää siis huoliko jos tekstissä jotain outoa, en ole sekaisin. 
Sipoossa siis taas. Pitkän viikon jälkee mukavaa rentoutuu ton yhen kanssa. Paitsi että perjantai kyllä piti aloittaa Saran serkkuja valvotessa. Eikö ne olekkin söpöjä?
Tänään me mentii räpsimään mulle vähä kuvia ku kaivattiin vähän raitista happea ja mä uutta profiili kuvaa. Yks esimerkki on toi mun banneri ja tässä lisää
Sitten tuli vähän pelleiltyä gifeil.
Toi jälkimäinen oli nii hauska musta. Nauroin sille pitkää. Kävelen ku joku retardi!
Arkipäivät on kyllä ollu rankkoja ja tylsiä mutta silti jotenkin niin nopeita. Kohta se viikko taas alkaa ja vedän burn outei stressist. Ainiin ja sit perjantaina kaikkien luokkien piti esittää joku esitys teemasta jonka tuutorit meille oli antanut. Meillä oli semmonen biisi joka esitettiin. No mustahan sitten meikattiin muija ja sain pidennykset... Joo kuvaa ei ole. 
Arken sitten pitää vaa nukkuu, rauhottuu ja hoitaa homma himaa. Eiköhän se onnistu? Tänäänki vielä kyllä pitäs essee vääntää.
Oon miettiny että pitäs tehä joku erikoispostaus taas. Tuleeko ideoita? Ilmotelkaa!
Nyt mä taidankin mennä jatkamaan tv:n katselua ton peittomonsterin kaa ja lopetan tän tähä ku toi ny repii pelipöksynsä tuolla.
Nähdään kököt!


11 kommenttia:

  1. Ootpa lihava, en uskois että käyt salilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika törkeetä kyllä mutta en mä tota itteeni ota mut voidaa mä ottaa salilla skabaa kumpi vetää enemmä painoi ylös jos haluat nii ilmottele

      Poista
    2. Ei helvetti oikeesti... Otto ei todellakaan oo lihava ja enköhä mä sen tiedä kun aika paljon sen kanssa oon. Tossa bannerissa Otto näyttää kyl isolta, mut se johtuu siitä et mä muokkasin sen kuvan mahtumaan tähän silleen että pienensin sitä vaan pituus suunnassa. Katoppa vaikka se kuva mun blogista, selvä koko ero. Ja jos näistä tän postauksen kuvista tai muistakaan kuvist puhut, niin sulla on pakko olla joko silmissä tai päässä vikaa.

      bitchpleasesaraisaprincess.blogspot.fi

      Poista
  2. hauskoi giffejä xd miten tollasii voi tehä :::Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No otat vaa kuvii ja sit haet Googlesta vaa "gif maker" ja lisäilet niitä sinne . Melkei mikä vaan niist makereistä käy . Se on tosi simppelii :)

      Poista
  3. Aww oot nii söpö ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! :) paitsi et ton aikasemman kommentin takii ^^ oon ollu vähä epävarmempi näistä mun kuvista ja et mitä mä tänne pistän

      Poista
  4. Toi banneri on ihan superhieno!!! :):)

    VastaaPoista
  5. tee postaus sun kodista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettinyt iha samaa mutku harmittaa ku aikaa aina nii vähä mutta enköhän mä jtn huomenna kirjottele :)

      Poista